úterý 26. května 2020

Mikuláša v máji

Bójí sa Mikuláša v létě - to jsme říkávali za mlada a určitě většina lidí ví, co se tím myslí. Já jsem ale dostal nabídku, abych se podílel na projektu, který s jistým Mikulášem velice souvisí. A bát bych se moc taky neměl, leda aby to vydržela moje "sedací souprava"...
Takže - pár informací:
Projekt začal asi před měsícem a jedná se o tvorbu erzety, která je známá pod jménem "Dostihovka". Zamračené počasí dává znát, že to má hodně společné s Mikulášskou rally, která každoročně uzavírá sezónu rally. A vloni ji teda uzavřela pořádně...
Začalo se mým oblíbeným postupem - metodou Zaxxon. Od začátku ale bylo zřejmé, že to nebude stačit. Prostranství kolem dostihové dráhy ve Slušovicích je opravdu rozlehlé a tak se muselo spoustu plochy domodelovat. Použil jsem stejný postup, jako při tvorbě Felicie - edge modeling. Akorát místo blueprintu jsem použil  mapu. A vyšlo to.
Progress:
- terén 90%
- objekty 30%
- textury 50%
- integrace 30%

A taky jsem zkoušel udělat své první video. Ovšem, pro YT nebylo dost dobré, tak jsem ho dal na Megu...

8 komentářů:

  1. Ahoj,

    super rz ! Pekne ti to ide !

    Miro

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce, vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :-) Už se těším, až to bude v kupě a pustím se do "otočenky". To je teprv nářez...

    OdpovědětVymazat
  4. Slyšel jsem, že se chystají tratě z Mikulášské rally. :-) Jinak díky za tutoriály k Zaxonovi, udělal jsem si víc úseků a pak koumal co s tím :-)
    Zátoň je kombinace obojího. Díky a ať se daří
    Mato22

    OdpovědětVymazat
  5. Je to top! A slo by to udelat i s tema "srackama" na ceste tam, kde jsou v realu i kdyz je "sucho"? :)

    OdpovědětVymazat
  6. A cesta v zadni casti dostihovky je cca 8m siroka, akorat jsou v casti nasypane hromady hliny a kamenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestu řešíme. Ale, abych pravdu řekl, takhle už se mi to docela líbí :-)
      Udělat bordel na cestě taky není problém, akorát to bude chtít texturu navíc..-

      Vymazat