pondělí 13. března 2023

Záhada nového Hyundaje

 Temné a nebezpečné jsou hlubiny kódu RBR... Jedovatí pavouci tam spřádají své sítě, tu způsobí padání hry, jindy potrápí vyčerpanou psychiku nějakou lumpárnou. A já blázen jsem doufal, že když bude vydán nový Hyundai i20 Rally2 tak nějak oficiálně (rozuměj - s NGP fyzikou), že už se nedočkám té nepříjemnosti, která mě potkala při úplně prvním setkání s tímto vozidlem.
Auto mělo v zásadě neprůhledné skla, u někoho úplně černé, u někoho naopak úplně bílé. Napoprvé, když se mi to přihodilo, jsem hledal na netu, čím by to mohlo asi být. Vypadalo to jako chybějící textura transparent, ale ta byla hezky na svém místě. Taky v INI souborech se zdálo být vše OK.
Zajímavý na tom byl fakt, že se to nestalo každému a tak se moc užitečných rad neobjevilo. A čekalo se, jak to dopadne při nasazování do online pluginů.
No, stejně. Tajemná chyba se objevila zas. Štěstí v neštěstí bylo, že se to přihodilo i Miro Kurkovi, který je známý jako velmi výkonný tvůrce tratí. Ale také znalec všeho kolem RBR. Ten přišel na to, že je v INI souboru použit nestandartní znak (ve slově pańo).
Pak už to šlo, stačilo přejmenovat texturu i všechny výskyty slova pańo v INI souborech.  Jak Miro trefně podotkl - Španieli s tým nemajú problém 😅
A už není ani tak hrozně špinavé...

Žádné komentáře:

Okomentovat