neděle 31. ledna 2016

30 kilometů na východ

Tak se nám ten rok dvoutisící šestnáctý hezky rozjíždí (a kdo ví, kam až dojede), tak by bylo na čase krátce pohovořit o Halenkovicích. Je pravda, že jsem je loni v půli léta musel přerušit, protože jsem prostě nestíhal ostatní věci.
Pak ale přišel podzim, trochu se mi odlehčilo a tak jsem se pustil do další práce, ale furt to není ono. No schválně...

Pak se mi přihodila zajímavá věc - náhodou jsem narazil na jednu katastrální mapu, když jsem se prohrabával internetem a - haha, nápad je tu!
A tak jsem podzimní volnočasové aktivity směřoval ne do Halenkovic, ale o něco více na východ. Použil jsem svou oblíbenou metodu s importem SRTM terénu a s plánem postupovat co nejrychleji jsem začal v Blenderu sázet jeden objekt za druhým.
Musel jsem si ale zároveň dávat pozor, abych to nepřekombinoval, jako u Halen. Tam mám textur a objektů, všecko pěkně v pořadí po směru tratě. Tady jsem naopak silně zredukoval jak textury zeleně, tak lidičky. A co že to vlastně má být za skvělé místečko, rally zaslíbené?
Polygon! Kultovní erzeta Barum rally na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Předem ale upozorňuju, že v rámci bezproblémového postupu jsem se musel dopustit určitého "autorského" zjednodušení. Snad to zvládnu brzo a snad se to bude líbit.
A zde už je můj "test drive".

6 komentářů:

  1. Pokračovat budu pravděpodobně až někdy v listopadu. Pak se uvidí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi, still working on this project?

    OdpovědětVymazat
  3. Pracuje se na obou erzetách?, popřipadě jak to vypadá a kdy budou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pro Halenkovice se v současné době řeší stíny, Polygon čeká na export do Wallaby...

      Vymazat