Pak ale přišel podzim, trochu se mi odlehčilo a tak jsem se pustil do další práce, ale furt to není ono. No schválně...
Pak se mi přihodila zajímavá věc - náhodou jsem narazil na jednu katastrální mapu, když jsem se prohrabával internetem a - haha, nápad je tu!
A tak jsem podzimní volnočasové aktivity směřoval ne do Halenkovic, ale o něco více na východ. Použil jsem svou oblíbenou metodu s importem SRTM terénu a s plánem postupovat co nejrychleji jsem začal v Blenderu sázet jeden objekt za druhým.
Musel jsem si ale zároveň dávat pozor, abych to nepřekombinoval, jako u Halen. Tam mám textur a objektů, všecko pěkně v pořadí po směru tratě. Tady jsem naopak silně zredukoval jak textury zeleně, tak lidičky. A co že to vlastně má být za skvělé místečko, rally zaslíbené?
Polygon! Kultovní erzeta Barum rally na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Předem ale upozorňuju, že v rámci bezproblémového postupu jsem se musel dopustit určitého "autorského" zjednodušení. Snad to zvládnu brzo a snad se to bude líbit.
A zde už je můj "test drive".
supr, doufám že vyjde i WIP :)
OdpovědětVymazatPokračovat budu pravděpodobně až někdy v listopadu. Pak se uvidí ;-)
OdpovědětVymazatSuper!
OdpovědětVymazatHi, still working on this project?
OdpovědětVymazatPracuje se na obou erzetách?, popřipadě jak to vypadá a kdy budou? :)
OdpovědětVymazatAno, pro Halenkovice se v současné době řeší stíny, Polygon čeká na export do Wallaby...
Vymazat