Má to jednu výhodu a k ní se hned dostanu. Když jsem totiž osadil první testovací verzi, tak jsem myslel, že už asi nastaly Vánoce - většina cedulí blikala, jak vánoční stromeček... Tohle grafika RBR občas dělá, když se jí nelíbí stejnoběžné plochy příliš blízko u sebe. Bohužel je v tom trochu nevyzpytatelná a těžko se odhaduje, že k tomu ve hře dojde. A pomoc je taková nejistá: někdy se to nestává u movable objektů, někdy pomůže změna úhlu pohledu, ale nejúčinnější je prostě ty blikající plochy od sebe oddálit. Vyzkoušel jsem všechno a v uznal, že Cé je jako vždy správně.
Jak ale opravit přes dvacet cedulí, abych nemusel všecko osazovat znovu? To by pomohl nějaký skript, který by tu zadní stranu cedule trochu odtáhl. Takový ale určitě nikde není. Ještě že jsem v hledání na netu docela dobrý, tak jsem brzo zjistil, že bych to mohl zvládout i sám. Třeba tohle video docela pomohlo.
Myslim,ze minimum je 5cm, aby objekty neblikaly. Ale 10cm se nic nezkazi :-). Mato22
OdpovědětVymazatBohužel, některé tratě jsou na blikání náchylnější, než jiné. U Rakové je to docela problém, ale snad se nám to už podařilo vychytat.
Vymazat