neděle 22. prosince 2019

MyFirstPrimitiveScript

Jednou z posledních věcí, které je potřeba dodělat na vizuální podobě Rakové jsou reklamní bannery. Většinou to dělám tak, že už je mám připravené a sázím je ve Wallaby, tentokrát to ovšem bude jinak. Budeme je (v rámci spolupráce) tvořit jako general objekty a kolize osazovat až úplně na konec
Má to jednu výhodu a k ní se hned dostanu. Když jsem totiž osadil první testovací verzi, tak jsem myslel, že už asi nastaly Vánoce - většina cedulí blikala, jak vánoční stromeček... Tohle grafika RBR občas dělá, když se jí nelíbí stejnoběžné plochy příliš blízko u sebe. Bohužel je v tom trochu nevyzpytatelná a těžko se odhaduje, že k tomu ve hře dojde. A pomoc je taková nejistá: někdy se to nestává u movable objektů, někdy pomůže změna úhlu pohledu, ale nejúčinnější je prostě ty blikající plochy od sebe oddálit. Vyzkoušel jsem všechno a v uznal, že Cé je jako vždy správně.
Jak ale opravit přes dvacet cedulí, abych nemusel všecko osazovat znovu? To by pomohl nějaký skript, který by tu zadní stranu cedule trochu odtáhl. Takový ale určitě nikde není. Ještě že jsem v hledání na netu docela dobrý, tak jsem brzo zjistil, že bych to mohl zvládout i sám. Třeba tohle video docela pomohlo.
Sice se mi nepodařilo dopídit stavu, že by se všechny bannery opravily naráz, ale s vlastnoručně vyrobeným udělátkem šla dobře i oprava po jednom kusu. Odpadlo otrocké zadávání stále stejných příkazů - stačilo jen v edit módu vybrat, kterých polygonů se má změna týkat a šup! Skript už se postaral.

2 komentáře:

  1. Myslim,ze minimum je 5cm, aby objekty neblikaly. Ale 10cm se nic nezkazi :-). Mato22

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, některé tratě jsou na blikání náchylnější, než jiné. U Rakové je to docela problém, ale snad se nám to už podařilo vychytat.

      Vymazat