čtvrtek 30. září 2021

Sedmička je šťastné číslo

Ale ještě dávno před tím jsem věřil na písmenka XP, před tím na 98 a ještě dřív na 95... Prostě, jediné Windy, které jsem opustil s lehkým srdcem byly staré 3.11 a to si i na ně někdy vzpomenu - s nostalgií sobě vlastní :-)
Vlastně se dá říct, že jsem byl skoro vždy k upgradu donucen (okolnostmi) a tak tomu asi už bude navždycky. A tentokrát jsou okolnosti velmi pádné, nejedná se o nic menšího, než dlouho očekávaný plugin na export RBR tratí přímo z Blenderu. Samozřejmě poběží na co nejnovější verzi, jenže tu už nespustím na svých (momentálně stále ještě) oblíbených Win7. Co se dá dělat, musel jsem trochu zapátrat po síti a můžu říct, že úspěšně.
Na stránce B3D - Interplanety jsem našel jednoduchý návod i s odkazem na doplňkovou knihovnu, která umožní spustit Blenderu 2.93 i na Windech, co už jaksi nejsou v módě.
Stačí stáhnout a rozbalit přímo do kořenového adresáře Blenderu.
Díky Sašo, funguje to a já si můžu dál užívat "Sedmiček". Jen mě trochu zaráží, proč s touto možností nepočítají vývojáři Blenderu?

Žádné komentáře:

Okomentovat