sobota 30. října 2021

Zvědavosť je sviňa...

 ... a tak když jsem našel na tomto webu docela slušnou řádku věcí do Asetto Corsa, zaujalo mě to. Bohužel, moje "herní" PC je touto hrou dosud nepolíbené - byl by to pravděpodobně polibek smrti...
 Podle náhledu, který se nachází v každém zipu s tratí to vypadá na docela pozlátko ve stylu Dirt Rally, nebo tak...
Tvrdá realita je pak taková. Prográmek, co umí konvertovat kn5 formát je třeba zde. Pak už přichází na řadu Blender, tam se ovšem neukáže průhlednost objektů (musí se opravit v materiálovém nastavení, což jsem v omezené míře i učinil).
Zajímalo mě hlavně, jak je taková trať do AC dělaná (v tomto případě asi za pomocí RTB) a tady to ve srovnání s RBR vychází skoro nastejno, jen je k tomu potřeba víc textur. Diváci, které jsem tam potkal na mě mával, jako že se odněkud známe :-)
Zvědavost už mě přešla, ale jak se zdá, do budoucna se zde v kombinaci s blenderáckým "track pluginem" rýsují zajímavé možnosti...

Žádné komentáře:

Okomentovat